۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

بنمای ،به ناز بنمای به رخ

چاه.
جهان.
من.
تو.
چراغ مطالعه ای که به سوی رویاهای مردی در خود فرو رفته ،روشن می شود.
تو علت منی .
با عشق رقصین با خدایان .
بر زانو نشسته .
خم شده ،خم به ابرو نیامد .
باران شعر هایت در کویر ،هدر دادن ایمان کم فروغ تشنگان است.
می پرستم .
من .
تو.
مثل همیشه ، مثل ابدیت.
مثل دود شدن رویای بازرگان ونیزی .
من چه مستم امشب .
چه بی خود ،
بنمای رخ ،بنمای رخ .

نوش دارو بعد مرگم .
چه ظریف است تن ات ،به ناز بیش مرنجان مرا.


بازی حضور و غیاب

گفتند چون پتک بر سر خواننده ای
من تنها بر سندان خود می کوبم ،خانه بهانه است آقا
خواننده نیز هم


۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

آیا لذتی فراتر از دیدن دخترکان زیبا در این جهان فانی وجود دارد؟

ادامه اش رو تصور کن....خوشم نمیاد این وبلاگ به حرف های بی ادبی آلوده بشه...

با ریش اسپارو هم بازی نکن .

۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

جامعه‌شناسی در بستر مرگ

گفت و گو در ایران متاع کم‌یابی است. نزاع صورت قالب روابط بین فردی است. اثبات یا تحقق خود همواره از مجرای نفی دیگری عبور می‌کند. ضرورت وجود دشمن برای همه کسانی که درصدد تحقق خود هستند، امری بدیهی است. فرقی نمی‌کند،‌رییس گروه جامعه‌شناسی می‌تواند جامعه‌شناسی را دشمن خویش بپندارد و البته جامعه‌شناسی را بکشد و سر قبرش هم فاتحه بخواند و بعد هم حکومت را بترساند که همین جامعه‌شناسی مرده آن‌قدر خطرناک هست که باید بازبینی و حتی معدوم شود. این یک سوی ماجراست. در سوی دیگر جامعه‌شناس متداول ایرانی قرار دارد. از یک طرف جست و جوی ابدی مراتب استادی و طرح و واحد و همه منافع عینی جامعه‌شناس بودن است که به معشاقه و مغازله خستگی ناپذیر با تمام ارگان‌ها و سازمان‌هایی می‌انجامد که تنها به استخدام جامعه‌شناسی می‌اندیشند و از سوی دیگر ناله‌های شبانه‌روزی همین جماعت که این لولوی بی‌شاخ و دم دولت به جان ما افتاده و امکان هر نوع کار و فعالیتی از ما سلب شده است.

در این میانه قهرمان کسی است که در پی امر ناممکن قدم برمی‌دارد. قهرمان ما یگانه است و یگانگی اش در تلاشی خستگی‌ناپذیر برای تحقق امر غیرممکن متجلی می‌شود. هر چند گاه از کوره در‌می‌رود و از کوچکترین ضربه‌ای به حریف از نفس افتاده اجتناب نمی‌کند با این حال قهرمان ما در زمانه‌ای که همه منابع قدرت در صدد تحریف، اشغال، نابودی و حداقل استفاده ابزاری از جامعه‌شناسی هستند هم‌چنان بر استقلال و خودمختاری جامعه‌شناسی تاکید می‌کند. خودمختاری‌ای که اگر چه وجود ندارد با این حال امید به تحقق آن از افرادی مثل او قهرمان ساخته است.

مناظره

مناظره امروز.. ،کسی که دانش را در خدمت ایدئولوژی می گیرد و شاید قدرت ،هرگز پیشنهاد مناظره نمی دهد و البته ،به تبع آن پیشنهادی را هم قبول نمی کند ،این اصل را فراموش کردی دوست من.

امیدوارم هرتزوک در آینده در باب این مناظره پستی بنویسند..

دایره طولانی ریکامندیشن،استادانی که به روی گزینه ظاهر تیک گنده می زنند ،دهنم صاف شد.

احتمالا خانوم ها در وضعیت درامی به سر می برند.

دیدن دوستان قدیمی ،خاطرات مسخره دانشکده توهم،انجمنی از خدایان و عبادت کنندگان وفادار که منتظر پیروز ،جنگ خدایانند،البته خدایان که نمی میرند ،این هنر بشر فانی است.