۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

دردناک ترین صحنه زمان رویارویی با واقعیت است .بلیطش تنها برای یک سانس اعتبار دارد .مثل پول خردی که تنها خاصیتش خریدن یک بسته آدامس شیک است .و احمق تر ،من ،که گردی سکه را ندیدم و فقط درازی سبزرنگ اسکناس را بلعیدم .
بند 4 از قانون 9
حقه اژدها همیشه جواب می دهد ،همیشه ، همه جاٰ ٰ ، ولی نه روی اژدها.

بند7 از قانون 21
تنها یک زن است ،که می تواند یک زن را به زانو در آورد ،آتنا علیه آفرودیت .


بند3 از قانون 7
هرگز ،هرگز احساس نکن تنها روباه آن حوالی هستی ،با احتساب رشد این جانور مجبوری در چند رشته دیگر فعال شوی .

بند 1 از قانون 1
هرگز قانون ات را جایی منتشر نکن .


۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

تهران -1389

استیمی و من و اورسالا. در حال عبور از یکی از خیابان های سعادت آباد هستیم. که یک باره می رسیم به دو تا سرباز با لباس پلنگی وسط خیابون و کلی سرباز در حاشیه سمت راست. شبیه حکومت نظامی است. می رسیم به سربازها. هر دو تا اسلحه‌هاشون را به سمت کله های ما گرفتن.

- چراغ خاموش

استیمی چراغ را خاموش می کند و بعد با چراغ قوه داخل ماشین را نگاه می کنند.

مثل این که موردی نیست.

- برو

و ما گورمان را گم می کنیم. چند متر جلوتر این بار وسط اتوبان باز هم همین بساط است. این بار ترسم بیشتر می شود. از این پست هم رد می شویم. با ما کاری ندارند. هدف ماشین‌های خاص و احتمالا جوانان موسیخ سیخی هستند. اما مطمئنم دیر یا زود نوبت ما هم خواهد شد. وضعیت دقیقا عین مناطق اشغالی فلسطین بود. گشت، ایست بازرسی، تحقیر و بعد گورت رو گم می کنی.

I assess the power of a will by how much resistance, pain, torture it endures and knows how to turn to its advantage F.N

منشور اعداد

40

30

50

و 1 قانون

۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

انجمن حیوانات

آقای شیر ،آقایون،اسب عزیز،خانوم گاو،خر،الاغ،روباه ،موش،سوسک،و همه جک جونورای عزیز ،چرا وقتی پشت یه میز می شینید ،چرا وقتی با هم جمع میشید طبیعت خودتون رو فراموش می کنید،چرا همتون روباه زاده می شوید .